Sabtu, 4 Jun 2022

Rendering SUV Dodge ViperRendering SUV Dodge Viper, membangunkan enjin straight-enam twin-turbo yang mampu "nombor Hellcat".

Boston Celtics 2021-2022 mungkin memenangi Pusingan Akhir NBA tahun ini. 
Oh, betul, kereta, maaf. 
Ini dia - Saya rasa Dodge patut membawa semula Viper sebagai SUV berprestasi tinggi dan saya tidak bergurau pun.

Bagaimana Jika... Dodge Membawa Kembali Viper sebagai SUV saingan Lamborghini Urus?

Laman Utama > Berita >
 Coverstory4 Jun 2022, 12:34 UTC · oleh Sergiu Tudose gambar
 pengarang

Rendering SUV Dodge ViperRendering SUV Dodge Viper

           dogle baru terbaik

Biasanya, apabila kita membuat cerita 'Bagaimana Jika...', kita membuat hipotesis liar tentang perkara yang mungkin tidak akan berlaku, sekurang-kurangnya untuk sebahagian besar. 
Maksud saya, anda memerlukan Doctor Strange untuk mencari alam semesta dengan Brabus Rocket 900 ialah Toyota Camry atau tempat penala mewah Mansory akan meletakkan tangan mereka pada Pengecas Dodge.

Ini berbeza. Kita hidup dalam zaman di mana "melampau" menjual, terutamanya apabila anda boleh mendapatkannya dalam bentuk SUV . Sudah tentu, kami menganggap sesuatu yang hampir sama berkaitan dengan Dodge Challenger (sebagai SUV) pada bulan April, tetapi walaupun menarik, ia tidak mempunyai kaki untuk berdiri.


Tetapi Viper? Ia masuk akal sebagai SUV, dan inilah sebab no.1: Ia sudah gagal sebagai kereta super, dari sudut kewangan. Jangan salah faham, saya tidak memanggil Viper itu gagal, kerana ia tidak.

Walau bagaimanapun, membawanya kembali menggunakan "resipi asal" mungkin akan menghasilkan hasil yang sama seperti sebelum ini, terutamanya memandangkan pada masa kini anda sama ada menggunakan tenaga elektrik sepenuhnya untuk membenarkan sebahagian daripada gaya badan yang anda promosikan, atau anda akan praktikal dan prestasi, itulah yang anda perolehi dengan SUV dan crossover mewah.


Rendering SUV Dodge Viper
Pada masa yang sama, saya tidak mencadangkan bahawa Dodge harus meninggalkan semua yang jenama Viper pernah diperjuangkan, kerana anda tidak boleh memadamkan sejarah yang begitu kaya. Viper berada di puncak permainannya untuk lima generasi yang baik, antara tahun 1991 dan 2017. Malah model awal yang terkenal tidak kenal ampun untuk memandu telah lama memperoleh status ikon.

Dan jangan lupa bahawa pada yang terbaik, Viper adalah penentu rekod sebenar. Varian ACR mencatat masa terpantas untuk kereta pacuan roda belakang di Nurburgring pada 2017, dengan pusingan 7:01.3.

Saya juga tidak faham mengapa Dodge tidak dapat mengembalikan jenama Viper dalam bentuk yang lebih pelbagai, di mana pada satu hujung anda mempunyai supercar Viper, mungkin hibrid plug-in atau elektrik bateri, dan kemudian pada hujung yang lain anda mempunyai varian SUV. Fikirkan tentangLamborghini Urus . Dari satu segi, bukankah ia hanya versi SUV Huracan atau Aventador?


Tetapi sama ada SUV Viper akan menjadi model kendiri atau sebahagian daripada rangkaian dua kereta masa depan untuk jenama Viper, itu tidak penting. Apa yang penting ialah peminat kereta akan mendapat satu lagi SUV berprestasi untuk dimainkan, yang mungkin menelan belanja yang agak besar juga.

Rendering SUV Dodge Viper
Kini, dari sudut visual, sila gunakan rendering eksklusif kami untuk SUV Viper, berdasarkan model generasi kelima. Ia kelihatan menarik, untuk sekurang-kurangnya. Maksud saya, apakah yang ada pada Aston Martin DBX yang tidak ada, secara estetik? Dan jangan silap, SUV Viper akan menyaingi DBX dan Urus, dan bukannya sesuatu yang besar dan besar seperti Durango SRT Hellcat - dan inilah sebab no.2 mengapa ia harus wujud.


Bercakap tentang saingan dan semua perkara itu, apa yang boleh kita lakukan ialah membuat spekulasi di sini berkaitan prestasi. Jika saya mempunyai pilihan saya, saya tidak mahu enjin V10 8.4 liter Viper generasi kelimadalam SUV Viper. Ia adalah unit kuasa yang hebat, ya, tetapi jenis SUV ini biasanya didatangkan dengan pengecas turbo berkembar dan apa yang anda tahu, khabar mengatakan bahawa Dodge sudah membangunkan enjin straight-enam twin-turbo yang mampu "nombor Hellcat".

Itulah yang saya letakkan di bawah hud SUV Viper saya, tetapi jangan ragu untuk memberitahu kami spesifikasi ideal anda.

Ikon Google NewsIkuti autoevolusi di Google News

RENDERING RENDERING DODGE VIPER DODGE VIPER DODGE VIPER SUV BAGAIMANA JIKA HUJUNG MINGGU
KLIK UNTUK MEMUATKAN ULASAN DISQUS UNTUK CERITA INI
INI MEMBOLEHKAN DISQUS, INC. MEMPROSES BEBERAPA DATA ANDA.
LAGI COVERSTORIES:
Acara Senarai Main Festival Forza Horizon 5 dan Ganjaran Didedahkan (2 Jun – 9 Jun)
Dari 1968 Chevy Camaro Restomods kepada Chameleonic Mopars, Apa-apa sahaja yang sesuai dengan Forgiatos
Lancia 037: The Rally-Bred Homologation Special
Escape Traveller XL Adalah Rumah Kecil Yang Tampan dan Serbaguna Yang Akan Menggelitik Keinginan Anda
Menjelajah Bersama Kanak-Kanak: Keluarga Berlima Menjual Rumah untuk Tinggal di Jalan dengan Van DIY
LIHAT SEMUA COVERSTORIES  

 

 
 
 
 
 
 


Adakah anda mahu

 AUTOEVOLUTION 

menghantar pemberitahuan kepada anda?
Anda hanya akan menerima cerita teratas kami


autoevolusi

Hubungi Kami • Kepala Berita • Dasar Privasi • Dasar Kuki

KERETA MOTO BERITA ULASAN EDITORIAL COVERSTORY BAGAIMANA UNTUK GLOSARI PENCARI KERETA ABC 

© 2008-2022 SoftNews Net SRL.

2024 Audi A4 Avant Gets Digitally Stripped of Its Camo


Home

Renderings1 Jun 2022, 22:10 UTC · by Cristian Gnaticov author pic
Having seen quite a few prototypes of the all-new Audi A4 testing in different environments, were you curious to see how it looks beneath the fake skin? Well, wonder no more, as the camouflage has been unofficially peeled off.

2024 Audi A4 Avant - Rendering
 6 photos
2024 Audi A4 Avant - Rendering2024 Audi A4 Avant Rendering
Signed by Kolesa, these renderings provide a semi-realistic look into the styling of the upcoming B10. Up front, it is somewhat similar to the testers, with the overall shape of the bumper, upper and lower grilles, and side air intakes being almost spot on. The headlights, however, are different on the real car.

Since Audi has yet to equip the prototypes with the final production taillights, the pixel manipulator looked at other models in the company’s stable for inspiration. Thus, these have a horizontal shape, and are linked together by a light strip. The tailgate, and spoiler seem to be on the realistic side, whereas the bumper, diffuser, and fake exhaust trim have a ‘trust me, bro’ approach. The same can be said about the lines running across the sides too.

In case you forgot, the 2024 Audi A4 will be the last of its kind to pack internal combustion engines. Europe should get at least one diesel, whereas in North America, it will be offered with gasoline units solely, some of which will be partially electrified. Expect mild- and plug-in hybrids, as well as a full-blown RS 4, it too said to feature some sort of electrification.

The German auto marque might up the ante with a battery-electric variant, presumably adding the e-tron suffix, though if this is correct, then it could be underpinned by a different platform than the updated MLB, on which the upcoming A4 is understood to be built around.
With production of the B9 generation Audi A4 supposedly ending next year, the B10 might be due in the first half of 2023. By the time it makes its way over here, it will launch as a 2024 model in all likelihood.

Sistem e-Perolehan Malaysia, Portal dikemaskini.

Name: Khairil Ishari Mysewan
Laman: https://pontianstreet.blogspot.com
Instagram: zkworlds

BANTUAN DAN RUJUKAN/Soalan

Lazim - Kerajaan
Bantuan Dan Rujuka
Soalan Lazim - Kerajaan
Soalan Lazim - Pembekal
Galeri Video
Pembekal Hadir Latihan
Lokasi Taklimat Pembekal
Kembalikan AsalBesarkanCetakKongsi artikel initwitter facebook
Tarikh Dikemaskini : 25 September 2019 10:40:56 AM

Soalan Lazim - Kerajaan
Bahagian A - Soalan Am

1. Adakah perolehan kerja boleh dilaksanakan dengan mengguna pakai Sistem ePerolehan Baharu?
Tidak. Sistem ePerolehan Baharu hanya memberi perkhidmatan perolehan untuk bekalan dan perkhidmatan sahaja

2. Adakah token sedia ada boleh digunakan untuk mengakses Sistem ePerolehan Baharu?
3. Berapa lama tempoh tamat token?
4. Adakah Pusat Kos boleh menggunakan Sistem ePerolehan kini?
5. Bagaimana jika PTJ tidak memenuhi infrastruktur minima yang telah ditetapkan? Adakah pihak Kementerian masing-masing, Kementerian Kewangan atau pihak Commerce Dot Com Sdn Bhd akan menyediakan kemudahan komputer kepada pihak PTJ?
6. Adakah pihak PTJ boleh bertransaksi dengan pembekal luar talian dengan mengguna pakai Sistem ePerolehan Baharu?
7. Bila dan bagaimana bentuk latihan yang akan di tawarkan kepada pengguna sistem kelak?
8. Apakah yang dimaksudkan dengan penggunaan peranti mudah alih untuk mengakses ke Sistem ePerolehan Baharu oleh pihak PTJ?
9. Adakah PTJ mempunyai pilihan membekal yang lebih luas?
10. Adakah maklumat atas talian diterima pakai oleh Jabatan Audit, atau, pihak PTJ masih diperlukan untuk mencetak laporan transaksi?
Bahagian B - Soalan berkaitan Modul

MODUL PERANCANGAN PEROLEHAN

1. Adakah semua maklumat peruntukan Agensi perlu dikunci masuk ke dalam modul Perancangan Perolehan?
2. Bagaimanakah jika waran peruntukan yang diterima tidak sama dengan Perancangan Perolehan yang dibuat?
3. Bagaimanakah Perancangan Perolehan boleh dibuat untuk perkhidmatan penyelenggaraan kenderaan memandangkan kemungkinan berlaku kerosakan luar jangka?
4. Di peringkat manakah Perancangan Perolehan perlu dibuat?
5. Adakah perolehan secara ad-hoc perlu di ambil kira dalam Perancangan Perolehan?
MODUL PEMBELIAN TERUS
1. Bolehkah Agensi memilih terus pembekal sekiranya hanya terdapat satu (1) pembekal sahaja semasa carian katalog?
2. Bolehkah Agensi terus memilih pembekal sekiranya hanya terdapat satu (1) pembekal yang menjawab Pelawaan Tawaran Harga?
3. Perlukah Agensi membuat kajian pasaran sekiranya melibatkan perolehan G2G?
4. Apakah perolehan yang dikategorikan sebagai jenis perolehan segera?
5. Sekiranya nilai perolehan segera tersebut melebihi RM20,000, adakah ia masih boleh diteruskan dengan menggunakan jenis perolehan ad-hoc?
6. Adakah maklumat yang telah dikunci masuk dan diserahkan boleh dipinda?
7. Bagaimana sekiranya pembekal tidak menjawab SST dalam tempoh masa yang telah ditetapkan oleh Agensi?
8. Adakah SST perlu dikeluarkan kepada pembekal bagi perolehan yang dilaksanakan secara pembelian terus?
9. Apakah maksud tawaran berulang dalam Pelawaan Tawaran Harga?
10. Berapakah tempoh masa Pelawaan Tawaran Harga boleh dibuat?
11. Perlukah dokumen perolehan yang dijana di dalam sistem dicetak?

  PENGGUNA eP
PERKHIDMATAN TAMBAHAN
BANTUAN DAN RUJUKAN

1. Bolehkah Pihak Berkuasa Melulus (PBM) membuat pemilihan sekiranya penilaian tender gagal di peringkat jawatankuasa kewangan dan jawatankuasa teknikal?
2. Adakah pesanan dapat dibuat jika kelulusan untuk tidak mengemukakan Bon Pelaksanaan dalam tempoh yang ditetapkan telah diberikan oleh MoF?
3. Bolehkah setiap item dalam Sebut Harga tidak dikunci masuk tetapi dibuat secara lampiran di dalam sistem?
4. Bolehkah senarai kehadiran disatukan sekiranya terdapat tiga (3) taklimat lawatan tapak?
5. Bagaimanakah pembekal boleh menyemak sama ada mereka layak untuk menyertai sesuatu Sebut Harga atau Tender?
6. Bolehkah urusetia menggunakan dokumen yang dihantar secara manual jika jawatankuasa yang dilantik tidak boleh membuka dokumen dalam sistem?
7. Bagaimanakah cara untuk mengisi tawaran harga bagi tender yang mempunyai item yang pelbagai? Contoh: komputer, perisian dan perkakasan
8. Adakah penilaian semula kewangan dan teknikal boleh dibuat sekiranya berlaku kesilapan pemberian scoring oleh Jawatankuasa Penilaian?
9. Adakah penilaian semula kewangan dan teknikal boleh dibuat sekiranya berlaku kesilapan penetapan jenis scoring, skema scoring, markah lulus penilaian teknikal, markah lulus penilaian kewangan dan markah lulus keseluruhan oleh Jawatankuasa Spesifikasi?

MODUL PENGURUSAN KONTRAK DAN PEMENUHAN

1. Apakah kaedah yang perlu dilakukan sekiranya terdapat perubahan kontrak yang memerlukan kontrak tambahan?
2. Bolehkah pelulus kontrak di Agensi menandatangani kontrak sekiranya nilai perolehan di bawah RM20,000?
3. Apakah yang perlu dilakukan sekiranya dalam jangka masa dua (2) tahun pembekal hanya membuat bekalan pada tahun pertama sahaja dan tidak bagi tahun berikutnya?
4. Bolehkah Agensi membuat perolehan langganan jurnal atas talian bernilai RM400,000 secara one-off?
5. Bolehkah templat perjanjian yang telah disediakan dalam sistem dipinda?
6. Bolehkah Surat Setuju Terima (SST) dipinda sekiranya terdapat kesilapan setelah dimuktamadkan?
7. Adakah pembayaran boleh dibuat jika bekalan/perkhidmatan diterima selepas tamat tempoh kontrak?
8. Bolehkah kontrak di Agensi ditandatangani oleh pegawai di Ibu Pejabat di Agensi tersebut?
9. Bagaimanakah semakan amaun penggunaan kontrak boleh dibuat?
10. Bolehkah ruang untuk perihal bayaran dipanjangkan di dalam sistem ePerolehan?
11. Adakah Pegawai Padanan Bayaran bertanggungjawab sekiranya terjadinya kesilapan hingga masuk ke iGFMAS?
12. Adakah keputusan perubahan kontrak oleh Pihak Berkuasa Melulus (PBM) direkodkan dalam sistem?
13. Apakah tindakan yang perlu dilakukan oleh pembekal sekiranya pembekal tidak mampu untuk membekalkan sepenuhnya bekalan sebagaimana yang dinyatakan di Pesanan Kerajaan?
Bahagian C - Soalan Berkaitan Sistem Pengumpulan Maklumat Profil Pengguna Dan PTJ (SPMPPP)
1. Siapakah pegawai yang perlu dilantik untuk peranan Pegawai Sokongan PTJ/Pentadbir PTJ?
2. Adakah alamat penerima di PTJ perlu ditambah di dalam Sistem ePerolehan (eP) sedia ada atau SPMPPP?
3. Bagaimanakah prosedur lantikan pegawai untuk peranan-peranan bagi Sistem eP Baharu?
4. Bolehkah Pegawai Sokongan PTJ dilantik melebihi seorang?
5. Di dalam sistem eP sedia ada, Pegawai Sokongan PTJ mempunyai peranan lain. Bagaimanakah langkah yang perlu diambil bagi memastikan peranan Pegawai Sokongan PTJ dikekalkan?
6. Bagaimanakah cara untuk menghapuskan peranan Pegawai Sokongan PTJ yang terdahulu kerana telah berpindah?
7. Apakah spesifikasi minimum untuk melayari sistem?
8. Siapakah yang perlu dilantik untuk memegang peranan baru?
9. Peranan apakah yang memerlukan token dan tidak memerlukan token?
10. Bagaimanakah ID & Kata Laluan untuk sistem SPMPPP ini diperolehi?
11. Apakah maksud Kumpulan PTJ yang diwujudkan di dalam Sistem eP Baharu?
12. Bagi lantikan Pegawai Khidmat Sokongan Teknikal, jika tiada perjawatan teknikal (IT) di peringkat PTJ, siapakah yang sewajarnya dilantik?
13. Perlukah lantikan Pegawai Khidmat Sokongan Teknikal dihantar kepada pihak Kementerian Kewangan?
14. Adakah Pegawai Khidmat Sokongan Teknikal sama dengan Pentadbir PTJ?
15. Adakah syarat-syarat tertentu bagi melantik Pegawai Sokongan PTJ?
16. Bolehkah alamat emel Pentadbir PTJ dikunci masuk bagi menggantikan emel pengguna untuk tujuan penghantaran ID dan Kata Laluan? Ini untuk memudahkan Pentadbir PTJ membuat kawalan.
17. Sekiranya berlaku sebarang penyelewengan dalam sesuatu perolehan di PTJ, adakah Pentadbir PTJ boleh dikenakan tindakan?
18. Bagaimanakah untuk mendapatkan capaian Sistem SPMPPP?
19. Adakah token yang akan digunakan bagi Sistem eP Baharu dan Sistem 1GFMAS sama jenis?
20. Sekiranya pengguna Sistem eP Baharu nanti terlupa Kata Laluan, bolehkah Pentadbir PTJ set semula?
21. Adakah peranan Authorized Personal (AP) dan Pentadbir PTJ sama?
22. Adakah PTJ perlu mematuhi Gred/Jawatan pegawai bagi lantikan peranan di dalam Sistem eP Baharu seperti yang dinyatakan dalam Garis Panduan?
23. Sekiranya sesebuah PTJ akan berpindah ke tempat lain dan alamat baru masih belum dimuktamadkan, bagaimana boleh Pentadbir PTJ kemaskini alamat PTJ?
24. Berapakah bilangan minimum pengguna Sistem ePerolehan Baharu bagi modul Pemenuhan/Pembelian Terus?
Tags :
soalan lazim faq kerajaan government

PENAFIAN

Kerajaan Malaysia dan Kementerian Kewangan tidak bertanggungjawab diatas segala kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini.

Syarikat-syarikat yang dirujuk di dalam laman web ini tidak boleh dianggap sebagai agen ataupun syarikat yang disyorkan oleh Kementerian Kewangan.

 

Paparan optimum menggunakan Internet Explorer 9+, Firefox 20+ atau Chrome 24+ dengan resolusi minimum 1280x800


Dasar PrivasiDasar KeselamatanPeta LamanHubungi KamiRSS RSS 
IQNet

Hakcipta © 2022, ePerolehan, Kementerian Kewangan, Malaysia.
Diselenggara oleh Commerce Dot Com Sdn Bhd.

The automotive aftermarket service industry in Malaysia recorded a positive CAGR of ~% on the basis of revenue in between 2016 and 2021

The automotive aftermarket deals with oil and lubricants, batteries, tires, filters, starters and alternators, coatings and paint consumable...